Aptarnavimas

Pokas.lt klientų aptarnavimo komanda yra visada pasiekiama ir pasirengusi padėti Jums. Mes stengiamės greitai ir efektyviai atsakyti į klausimus, suteikdami reikiamą informaciją ir išspręsti problemas su kuriomis susiduriate.

Mūsų tikslas yra padėti jums kiekviename pirkimo žingsnyje ir užtikrinti, kad Jūsų patirtis su mūsų platforma būtų sklandi ir patogi.

Apie mus

Vienas iš svarbiausių prioritetų Pokas.lt įmonėje suteikti klientams geriausios kainos ir kokybės santykį. Mes stengiamės užtikrinti, kad mūsų klientai gautų aukščiausios kokybės produktus už labiausiai prieinamą kainą.

Mes užtikriname mažas kainas tiesiai iš gamyklos tiekėjų. Įkūrėme ilgalaikius partnerystės santykius su didmeninės prekybos gamyklomis, platintojais ir sandėliais, siekdami pašalinti nereikalingas tarpininkų išlaidas. Tai leidžia mums teikti aukštos kokybės prekes už konkurencingą ir mažesnę kainą klientams visame pasaulyje.

Džiaugiamės galėdami pranešti, kad netrukus bus įrengta fizinę parduotuvę! Sekite naujienas!

Gražinimo garantija

Pokas.lt grąžinimo politika ir pristatymas rodo norą
užtikrinti klientų teigiamą grįžtamąjį ryšį. Mes suprantame, kad gali kilti
poreikis keisti arba grąžinti prekes, todėl suteikiame klientams 14 dienų
laikotarpį apsisprendimui.

Kviečiame prisijungti prie mūsų komandos!

"Pokas.lt" yra vieta, kurioje vertiname kiekvieną norintį augti ir tobulėti kartu. Mes ieškome protingų, kūrybingų, empatiškų ir linksmų darbuotojų, kurie galėtų papildyti mūsų veiklą savo idėjomis ir energija.

"Pokas.lt" pripažįsta, kad darbas yra dvipusis procesas, kuris turėtų būti naudingas tiek darbuotojui, tiek įmonės augimui. Mes vertiname darbuotojų įnašą ir suteikiame jiems erdvę pasiūlyti naujoves, idėjas ir iniciatyvas.

Jeigu "Pokas.lt" skamba kaip vieta, kurioje norėtumėte dirbti ir prisidėti, kviečiame susisiekti su mumis el.paštu darbas@pokas.lt. Laukiame Jūsų!